Kerabat

11:57 PM


... dua bulan berlalu, kesepian terus melanda "kerabat".. hanya tinggal kenangan manis yang tak mungkin dapat ku lupa. Yang tinggal hanya satu keluarga satu tautan dan satu harapan. Aku tak dapat menjangka apakah akan berakhir kemanisan dalam kerabat.

Dalam mengeratkan ikatan dalam satu hati satu jiwa dalam satu tujuan yang murni bukan nya mudah ... banyak lakun layar, banyak skrip akan terpampang dalam drama sketsa dunia, pentasan itulah yang dikatakan lakunan dunia dan si pelakun terbaik akan mendapat anugerah??? aku seperti ini jua melihat dari jauh , aku yang senantiasa mengalah walaupun mengalah itu bukan erti sebuah kekalahan mengalah itu bukan erti aku tak ambil peduli tapi aku mengambil sikap reserve.

Semoga kerabat akan menjadi idola bagi jenerasi akan datang!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe