Sabar saja ler..

3:24 PM


Dunia penulisan ni memang menyeronokkan, walaupun tak tidur dua malam masih tetap in a happy mood, memang best dialah kawan dialah teman chat yang tak mungkin melupakam kita sampai bila-bila, jiwa amat terisi dengan sesautu yang bermanfaat dapat meluahkan segala yang terbuku dalam hati.Aku pakai godeh saja pc ni, janji aku cuba kerna aku mahu belajar, TC dengan halnya..aku tahu TC sibuk dengan dunia blog dan kerjajaya nya namun TC tetap kawan aku..yang lawaknya diakhir chat mesti tanya sate, memang mencuit hati aku..ialah TC kita berjumpa di alam maya, macam orang bunian, dengar suara tanpa lihat wajah. Dua hari aku mengerjakan blog ni...banyak yang perlu aku belajar kata pepatah hendak seribu daya tidak hendak seribu daleh..

You Might Also Like

0 comments

Subscribe