Pahar Layu di Ufuk Timur

8:41 AM

Bila hati bicara!

...Pahar, kaukan ngerti hati dan perasaan ku yang terguris , kau sendirian tanpa teman dan kawan, dalam kiraan falakku semua itu akan berlaku, kiraan ku atas berdasarkan beberapa faktor yang terdahulu, aku yang hanya hanya memandang kau dari jauh sedih, kau tidak di hargai hanya kerna ??? aku tahu, aku tahu apa yang berlaku disebalik tabir tapi aku ingin lihat sejauh mana sentuhan hati yang di anugerahkan Tuhan, tapi sayang ia disaluti lumpur hitam hingga hilang nur cahaya kesempurnaan hidup, airmata mengalir membasahi pipi.. sedih . Pahar mengapakah ini harus terjadi ?

Bukankah kau cantik menyerlah, penyeri malam istimewa, tapi sayang kau layu di ufur timur? maafkan aku Pahar!! bukan salahku maafkan aku!!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe