Ku tercari-cari.....

6:57 PM


...TC kau harus tabah kau harus sabar menanti...tidak lama ramadhan aku tiba raya pula akan menyusul, perancangan telah di atur..apakah ia akan menjadi reality??? arghh!!! aku tidak mahu memikirkannya? selalu rancangan aku tergendala ... sampai bila ??? masa yang di nanti akan menjadi kenyataan dan aku tahu kaulah orang yang amat gembira kerna kesabaran mu membuahkan hasil.

kau memang baik TC... tapi adakala kau tersasar dari lingkungan kebaikkan mu itu... yang mampu aku hanya mengeleng kepala ...kerna terkejut dengan perilaku yang mencerminkan keperibadian mu itu. Aku pula sangat degil dan masih ingin terus mencungkil siapa TC sebenar??? kehadiran mu tidak ku pinta tapi kemunculan diri mu menjadikan aku ingin terus menyelami siapa TC sebenar??? hebat terlalu hebat dugaan, cabaran demi cabaran kita tempuhi...kerna tautan yang kuat sehingga kini kita masih kukuh di arena persahabatan...dan sehingga kini ku masih tercari-cari!!..

You Might Also Like

0 comments

Subscribe