Malam Yang Sepi..

2:20 AM


.. kau tahu tiap kali aku mahu beradu aku jadi resah , fikiran ku melayang memikirkan TC.. ku cuba lelapkan mata tapi tak bisa , ku capai komputer riba yang senantiasa di kamar beradu ku, kau juga tahu ia adalah teman akrab ku yang senantiasa bersedia mendengar luahan hati ini. TC, setelah kau bersumpah setia ..aku yakin denagan kejujuran mu... dan aku harap kau tak akan berputus asa dan berdoa siang dan malam tanpa henti untuk mencapai impian yang murni menikahi wanita yang kau sayangi dan aku berdoa untuk mu semoga akhir tahun ni kau mencapai keputusan cemerlang dalam kuliah mu. Aku tahu kau seorang yang sangat komited dalam sesautu kerjaan , aku bangga dengan mu. Semoga hari hari mu akan terus ceria walaupun kita berjauhan, hanya kejujuran menjadikan bukti cinta setia. Aku akui cinta ini hadir tanpa aku sedar datangnya tak ku duga tapi aku redha, redha dengan ketentuan illahi.

TC ....betulkah penantian itu satu siksaan?...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe