Berpaut di dahan yang rapuh..

11:30 AM


Dia teman ku, teman baik , teman setia teman untuk gurau senda yang selama ini ku kira mantap dalam berfikiran...rupanya tak seperti yang ku sangka...amat keliru dan mengelirukan, kenapa dong jadi begitu?

..berjujuran air mata membasahi pipi ini...air mata yang sudah lama kering..aku pasrah, Aura Dya kuatkan semangat dalam diri ini menghadapi segala rintangan dan cabaran bersikan jiwa ku yang di sepit kekalutan kehidupan yang tiada penghujung. entah mengapa aku begitu tersentuh dengan ungkapan itu.. wajar bukan?? kerna aku manusia biasa yang punya hati dan perasaan apatah lagi aku orang yang sangat sensitif..

Matahari akan menyinar lagi..apakah sinarannya membawa sejuta pernantian dan harapan? apakah matahari akan bersama angin sejuk? atau apakah matahari akan terus menyinar? atau awan akan berarak mendung ??

Adakah aku berpaut di dahan yang rapuh?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe