Salam ukhwah kasihsayang

9:28 AM

...salam bloggers, pagi ini aku banyak termenung entah apa yang ku fikirkan, aku tahu tiada apa yang lebih baik dari memikirkan yang baik-baik sahaja, Kita datang seorang, kita pulang pun seorang, jalan mana yang harus di pilih , lorong mana juga yang di pilih, dah pasti kita cari lorong yang terang untuk jalan pulang..jangan tersilap pilih lorong kehidupan..argh!!!!! jika aku silap tunjuki aku jalan, insyaAllah aku amat berterima kasih, Kau adalah lampuku penyuluh jalan hidupku...tanpamu hidupku gelap..tuntunlah aku bersamamu untuk kembali ke negeri abadi..!!

aku tahu jiwa dan hidupku kerana ilmu, ilmu yang baik-baik yang aku harus direbut dan Aku tahu matinya jiwa kerana kejahilan dan aku harus menjauhi kejahilan itu dan aku tahu tiada kejayaan semanis madu tanpa pengorbanan sepahit hempedu dan setiap cabaran mesti hadapi dengan tabah dan sabar dan setiap pengorbanan pasti diiringi keberkatan dan kebahagiaan...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe