Maafkan aku TC..

12:32 PM


bila kita dikatakan sebagai hipokrit atau berpura-pura tentu ia amat terasa kalau kata-kata sedemikian tidak benar, kekadang kita terpaksa hipokrit demi keselamatn kita tapi tidak ada siapa yang tahu mengapa kita harus begitu...mengapa kita mengambil tindakan sedemikian bodoh, walaupun ia menjejas nama kita ianya kerna ingin mencari reality perhubungan yang jujur yang akan membawa kebahagian dikemudian hari kelak.. TC, aku memohon beribu maaf pada mu, maafkan aku kerna membuat kau berfikir dan binggung, tapi jangan kau khuatiri , apa yang aku lafaskan adalah benar sebenar-benar dan sejujur jujur, cuma aku ingin melihat sejauh mana kesangupan dan ketahanan kau dengan kerenah orang yang kau sayang..percayalah tiada konflik yang aneh, aku adalah aku yang senantiasa akan bersama mu, ingatlah janji kita pada Tuhan...itulah keikhlasan kita itulah cinta kita, cinta yang tidak dapat dirampas oleh sesiapa melainkan ajal. Jangan kau gusar sayang jangan kau ragu jangan kau bimbang, aku akan tetap bertemu kau bila masanya sampai, hajat mu akan ku tunaikan..aku bukanlah insan seperti yang di ungkapkan "Ego dan hipokrit " tidak sama sekali...telah ramai insan lain yang aku selamatkan dari kesusahan dan kepayahan kehidupan tapi cuma dengan mu TC aku uji dan terus uji hingga kau berjaya menahan kesabaran, aku uji lagi sehingga akhir kau kecundang lantas kau mengeluarkan kata-kata yang kurang enak didengar oleh ku, tanpa kau sedari bahwa kata-kata itu telah menyedihkan insan yang sangat menyayangi dirimu, bagai peluru.. kau tujukan bertubi-tubi pada ku..aku sedih TC, tapi aku tetap cekal mengkuatkan hati untuk tidak beralih hati , aku masih setia dengan mu , yang ku anggap memang kau insan yang teristimewa buat ku...dugaan demi dugaan kita tempuhi bersama , kita menangis kita ketawa bergurau, indah sekali, kita tempuhi segala liku-liku itu.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe