TC

9:00 PM


TC , terpanggil untuk menulis tentang TC, hehe sambil menulis aku senyum sendirian.. TC suka mengusik tapi aku selamba saja, aku tetap aku wanita biasa dan bukan luar biasa macam TC juga. Rasanya dah tiga minggu aku bersama blog ini semua semangat dan dorongan TC dalam masa tiga minggu itu aku ingat empat malam aku tak tidur sampai kepagi, bukan komen atau chat di FB aku godeh komputer , tklik sana klik sini, layout dan widget bertaburan susunan , empat malam juga password dan email disuruh tukar, aku pun tak tahu kenapa, aku bukan pakar IT tp aku mahu belajar, baca dan ikut arahan betul kata TC dulu "mula-mula memang susah dah lama nanti ok" aku pegang kata-kata TC aku sematkan dalam minda, ah!kalau TC pandai aku pun nak jadi macam TC..aku rasa TC mesti bangga dengan anak didik TC ini, ialah aku pun tak percaya dalam tiga minggu dalam Blog penulisan aku nampak ada kemajuan , walaupun hanya sedikit tapi aku bangga dengan usaha dan sikap positif aku membuahkan hasil, terima kasih TC. Untuk pengetahuan TC sekarang hidup aku lebih nermakna dengan kehadiran My Morld WP dan Aura Dya ..TC kalau aku tidak silap apa yang aku nyatakan ini, bahwa TC sebenarnya cuba ingin menyelami perasaan dan jiwaku, TC ingin cuba mengembirakan aku walaupun dengan cara penulisan, sekarang pasti TC rasa gembira melihat aku gembira dalam melayari kehidupan.Aku sudah mula bergurau dan mengusik kawan-kawan di Blogger.Walaupun hanya di alam maya, aku tahu TC mahu aku senyum kerna aku berhak menikmatinya. Terima kasih TC!!!

You Might Also Like

2 comments

Subscribe